Ola rapaces e rapazas. Supoño que xa estades a disfrutar destes primeiros días de vacacións tan calurosos, aproveitade e disfrutade. Bo verán para tod@s. Vémonos en setembro. Happy holidays!!!.
BENVID@S. Nestes momentos soamente imparto clase en Primaria. Con este blog pretendo dúas cousas: Compartir o meu traballo con outr@s compañeir@s e que as familias teñan coñecemento dalgunhas das cousas que facemos nas clases de inglés. Por outra banda aos nen@s encántalles verse e ver os seus traballos colgados na web, o que leva implícito unha motivación engadida. Comentarios e suxerencias son ben recibidas.
26 jun 2013
11 jun 2013
The Jellyfish Song
En infantil estiveron traballando sobre o mar. Aquí temos a clase de 3 anos A ambientada nun fondo mariño, como podemos observar do teito colgan medusas o que aproveitei para que a aprenderan en inglés. É unha palabra moi sonora o que facilita a sua pronuncia. Escoitamos a canción "I´m a jellyfish" e completamos a actividade cun coloreado. // En infantil estuvieron con el proyecto del mar por lo que decidí enseñarles a los niñ@s de 3 años la palabra "jellyfish". Utilicé la canción que aparece arriba y una actividad de coloreado.
"Sea animals" foi a última unidade que traballamos en 4º. Este video é para eles, para cantar e disfrutar.
9 jun 2013
I Like Food
Escoitei esta canción no blogue "Fun Lessons", gustoume moito e pareceume cos meus alumn@s de infantil e primaria, poderían disfrutar moito con ela, xa que estabamos coa unidade de "Food".
A canción é estupenda, pois permítenos repasar as cores e poñer a proba o vocabulario xa aprendido e repasar o novo, polo que decidín facer un xogo de adiviñas. // Actividad en forma de juego de adivinanzas con la canción, en la que los niñ@s ponen a prueba su memoria y permite repasar el vocabulario nuevo.
Unha vez que aperecía a cor, paraba a canción e os nen@s escomenzaban a dicir alimentos que eran desa cor. // Cuando aparecía el color, paraba la canción y los niñ@s empezaban a decir alimentos que eran de ese color.
Cando algun nen@ adiviñaba o alimento, dáballe a volta a "flashcard" e así sucesivamente ata rematar a canción. // Cuando algun@ lo adivinaba, le daba la vuelta a la "flashcard".
Aquí está a canción completa!!. No caso de "white" utilice un xelado, pois non tiña a "flashcard" co alimento que propoñía a canción. // En "white" usé la tarjeta de un helado porque no tenía el alimento que venía en la canción.
30 may 2013
Sea Animals
Aqui temos esta sinxela historia sobre un peixe que se vai atopando cos perigos do fondo mariño da man dunha tartaruga. Conto recomendado para os nen@s de 4º que están a aprender sobre os "Sea Animals". // Cuento muy sencillo para aprender y repasar vocabulario sobre animales marinos.
Click Sea Animals
Outros dous videos para seguir disfrutando das marabillas do mar.
25 may 2013
22 may 2013
Has it got...?
En 3º estabamos comezando a unidade de "wild animals" e deu a casualidade de que Claudia e Xiana traían postas unhas camisetas con animais o que aproveitei para traballar a nivel oral, en gran grupo, a nova estrutura: "Has it got....? / Yes, it has // No, it hasn´t. Encantoulles!./// Utilicé como recurso las camisetas de Claudia y Xiana para practicar la nueva estructura de la unidad, en lugar de las "flashcards". Este tipo de actividades, en la que ell@s son protagonistas les gusta mucho, les motiva y aumenta la participación en el aula.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)