9 jun 2013

I Like Food

Escoitei esta canción no blogue "Fun Lessons", gustoume moito e pareceume cos meus alumn@s de infantil e primaria, poderían disfrutar moito con ela, xa que estabamos coa unidade de "Food".


A canción é estupenda, pois permítenos repasar as cores  e poñer a proba o vocabulario xa aprendido e repasar o novo, polo que decidín facer un xogo de adiviñas. // Actividad en forma de juego de adivinanzas con la canción, en la que los niñ@s ponen a prueba su memoria y permite repasar el vocabulario nuevo.



Unha vez  que aperecía a cor, paraba a canción e os nen@s escomenzaban a dicir alimentos que eran desa cor. // Cuando aparecía el color, paraba la canción y los niñ@s empezaban a decir alimentos que eran de ese color.

Cando algun nen@ adiviñaba o alimento, dáballe a volta a "flashcard" e así sucesivamente ata rematar a canción. // Cuando algun@ lo adivinaba, le daba la vuelta a la "flashcard".

Aquí está a canción completa!!. No caso de "white" utilice un xelado, pois non tiña a "flashcard" co alimento que propoñía a canción. // En "white" usé la tarjeta de un helado porque no tenía el alimento que venía en la canción.




30 may 2013

Sea Animals


Aqui temos esta sinxela historia sobre un peixe que se vai atopando cos perigos do fondo mariño da man dunha tartaruga. Conto recomendado para os nen@s de 4º que están a aprender sobre os "Sea Animals". // Cuento muy sencillo para aprender y repasar vocabulario sobre animales marinos. 

Click Sea Animals





Outros dous videos para seguir disfrutando das marabillas do mar.

22 may 2013

Has it got...?



En 3º estabamos comezando a unidade de "wild animals" e deu a casualidade de que Claudia e Xiana traían postas unhas camisetas con animais o que aproveitei para traballar a nivel oral, en gran grupo, a nova estrutura: "Has it got....? / Yes, it has // No, it hasn´t. Encantoulles!./// Utilicé como recurso las camisetas de Claudia y Xiana para practicar la nueva estructura de la unidad, en lugar de las "flashcards". Este tipo de actividades, en la que ell@s son protagonistas les  gusta mucho, les motiva y aumenta la participación en el aula.

Mother 's Day 2013





Aquí están algúns dos traballos feitos polos nen@s do 2º ciclo e os de infantil 5 anos para regalar as mamás. No  2º ciclo fixeron o retrato das súas nais, en infantil fixeron unha postal cunha flor moi especial. // En este video podemos ver algunos de los trabajos realizados por los niñ@s del 2º ciclo ("Portraits") y los de infantil 5 años ("A flower for mummy") para el "Día de la Madre".

2 may 2013

World Book Day



Para conmemorar o "Día do Libro" estivemos traballando "Love, Splat" no 2º ciclo dende o blog "Hello Teacher". Agora, gracias a Teacher Marta Maceira xa o podemos ver no blog de inglés  e así  escoitar o conto e face-las  actividades as veces que queiramos. // Para conmemorar el "Día del Libro" estuvimos trabajando "Love, Splat" en el 2º ciclo desde el blog "Hello Teacher". Gracias a la Teacher Marta Maceira ya lo tenemos en nuestro blog . Gracias Marta.

                                        
Traballando o conto dende o blog "Hello Teacher".



Fixemos este "Story Map" (idea que tomei de jwilliamson) en gran grupo e despois cada nen@ repetíuno na súa "notebook".


Os nen@s de terceiro debuxaron a súa personaxe favorita.


E os nen@s de 4º debuxaron a parte do conto que máis lles gustou.


Aquí están algúns dos debuxos feitos por eles, outros xa están pegados nas súas "notebooks". Aínda que o espacio de Seymour esté baleiro si que foi escollido por algúns, aínda que a grande maioría optaron por Splat e Kitten.